Cipőt árul a MediaMarkt

2024. február 26.
Sztupár_Andrea

No persze nem arról van szó, hogy a cég profilt váltana, vagy merőben új kereskedelmi irányba is elindulna. Az újításokra nyitott vállalat most egy egészen érdekes marketing koncepció keretében árulja a „bányász cipőnek” nevezett termékeket Németországban. Az egyedi tervezésű cipőket a cég a Leandro Lopes divatmárkával együttműködésben fejlesztette ki,i ntegrált lépésszámlálóval rendelkeznek, és Bluetooth-on keresztül csatlakoztathatók az okostelefonhoz. A projektnek azonban ez csak az eleje. A kezdeményezéshez egy alkalmazás is tartozik, a „Lopes”, amin keresztül pontokat, illetve jutalmakat lehet szerezni különféle feladatok teljesítésével, például egy-egy helyszín meglátogatásával, mondjuk egy Mediamarkt áruház felkeresésével. De az applikációban lehetőség van saját avatár létrehozására és „öltöztetésére” is, amivel szintén jutalmakat lehet szerezni. Az ötlet zseniális, ráadásul a motivációt tovább fokozza, hogy amint az alkalmazás eléri az egymillió aktív felhasználót, megkezdődik a kincsvadászat 1 millió euró készpénzért.  A cipőből viszont összesen 10 ezer darabot értékesít a cég és csak 24 hónapos részletfizetéssel vehető meg, feltehetően azért, hogy hosszabbtávon se lohadjon a gyűjtögetési kedv.

További híreink

Sommelier helyett

Sommelier helyett

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a...

Beépítés szabadon

Beépítés szabadon

Új hűtőszekrényeket mutatott be a TCL. A Free Built-In modellek szabadon álló kivitelben készülnek, de a konyhabútor síkjával egyvonalban is...

További rovatainkból:

Share This