Az LG a televízió szegmens meghatározó márkájaként fejlesztéseivel folyamatosan arra törekszik, hogy kimagasló képminőséggel, magával ragadó hangzással, valamint az okos tv előnyeinek kihasználását segítő sokoldalú és felhasználóbarát webOS platformmal új szintre emelje a televíziózás élményét. Az élménynek pedig természetesen szerves része a tartalom is. Tekintve az LG innovatív gondolkodásmódját és komplex megközelítést alkalmazó szemléletét, az sem lenne különösebben meglepő, ha a vállalat belépne a tartalomszolgáltatás piacára. Egyelőre azonban erről nincs szó, viszont a cég három hónapos ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál az LG okostévék tulajdonosainak. Az ajánlat 93 országban, köztük Magyarországon is érvényes 2024. február 6-tól 2024. április 30-ig az új Apple TV+ felhasználók számára. Az ingyenes próbaidőszak a 2018-as, vagy későbbi gyártású 4K és 8K LG okostévéken, az Apple TV alkalmazáson belül érhető el.
IFA 2024 – HISENSE
A Haier legkülönlegesebb modellje a márka új szárítógépe volt. A cég számos újítása közül pedig azért éppen ez a legfontosabb, mert a készülék...