Az olyan ázsiai platformok, mint a Temu, vagy a Shein egyre sikeresebbek az európai piacokon is. Ez pedig érthetően az öreg kontinens piaci szereplőinek komoly fejfájást jelent az alacsony árakkal szemben történő versenyképesség megőrzését illetően. Az egyre növekvő csomagszállítások viszont már nem csak a kiskereskedelmi forgalom és a kereslet vonatkozásában jelenthetnek kihívást Európában, hanem a logisztika tekintetében is. Iparági becslések szerint pusztán a Temu és a Shein naponta 400 ezer csomagot küld csak Németországba, ami 4-5 ezer tonnát jelent. Összehasonlításként az olyan cégek, mint az Apple nagyjából 1000 tonnát mozgatnak naponta. Ez az áru mennyiség hatalmas logisztikai kapacitást igényel, ami a többi kereskedő lehetőségeinek beszűkülésével is járhat. Sőt szakmai vélemények szerint már jelenleg is komoly harc folyik például a repülőgépek rakteréért.
Ismét adományozott az Alza
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget ajánlott fel az Alza.hu jótékony célra. Az ünnepet megelőző időszakban a...