Tovább erősíti piacterét a MediaMarkt

2024. április 14.
Sztupár_Andrea

Március elején kapott zöld jelzést a MediaMarkt marketplace koncepciója Hollandiában is, amely Németország, Spanyolország és Ausztria után immár a negyedik országban működik. A cégnek jelenleg körülbelül 1300 marketplace partnere van, amely több mint 1,8 millió terméket kínál a műszaki kereskedő felületén. A 2021/22-es pénzügyi évben a termékek értéke még „csak” 65 millió euró volt, ami 2022/23-ra több mint duplájára nőtt 137 millió euróval, 2025/26 végére pedig várhatóan 750 millió euró lesz. Hollandia pedig azért is fontos állomás a koncepcióban, mert átlag feletti online kereslet jellemzi. A piactér várhatóan még idén Olaszországban is elindul, amit további országok is követhetnek majd. A piactér fejlesztése nem merül ki a földrajzi bővítésben.

Tavaly év végén tesztelte a vállalat a „Space-as-a-Service” megoldást, ami a marketplace partnereknek kínál speciális lehetőséget, azzal, hogy fizikai üzletben is helyet kapnak. A berlini Alexanderplatzon található Tech Village-ben a kísérleti projekt keretében körülbelül 22 négyzetméternyi prezentációs területet kaptak a fitnesz termékek markatpalce partnerei, ahol egy dedikált fitnesz-tanácsadó tájékoztatást ad a termékekről, válaszol a kérdésekre, támogatja az online rendelési folyamatot, valamint személyre szabott fitneszelemzést és tanácsokat is kínál. A pilot egy további lépés a MediaMarkt számára, hogy omnichannel stratégiáját kiaknázna még vonzóbbá váljon partnerei és ügyfelei számára.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató