A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind a termékek vonatkozásában, sőt a kommunikáció tekintetében is. A cég fenntarthatóságot népszerűsítő LikeABosch kampányával első ízben 2021-ben lehetett találkozni, idén pedig a kezdeményezés újra indul. A tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken is megjelenő kisfilmek a fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szólnak, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam tesz felejthetetlenné. Az új változatokat Magyarország egyik legjobb szövegírója, Geszti Péter neve fémjelzi, aki ritkán vállalkozik ilyesmire, de annyira megtetszett neki ez az egyedülálló kampány, hogy örömmel elvállalta a magyar rap szövegek megírását és feléneklését. A kampányhoz három videó készült: Élj tudatosan, Élj egészségesen, Porszívózz higiénikusan LikeABosch.
A videókat többek között itt lehet megtekinteni.