Újra LikeABosch kampány

2024. május 14.
Rejtett ízeK

A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind a termékek vonatkozásában, sőt a kommunikáció tekintetében is. A cég fenntarthatóságot népszerűsítő LikeABosch kampányával első ízben 2021-ben lehetett találkozni, idén pedig a kezdeményezés újra indul. A tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken is megjelenő kisfilmek a fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szólnak, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam tesz felejthetetlenné.  Az új változatokat Magyarország egyik legjobb szövegírója, Geszti Péter neve fémjelzi, aki ritkán vállalkozik ilyesmire, de annyira megtetszett neki ez az egyedülálló  kampány, hogy örömmel elvállalta a magyar rap szövegek megírását és feléneklését. A kampányhoz három videó készült: Élj tudatosan, Élj egészségesen, Porszívózz higiénikusan LikeABosch.

A videókat többek között itt lehet megtekinteni.

További híreink

Veszélyben a gáztűzhelyek

Veszélyben a gáztűzhelyek

Októberben jelent meg az Universitat Jaume I egyetem által készített tanulmány, amely a gázsütés okozta beltéri levegőszennyezés egészségügyi...

Kompakt és halk

Kompakt és halk

Az új dizájnt képviselő Caso AirFry 6.0 forrólevegős sütő kompakt, helytakarékos mérete ellenére meglehetősen nagy kapacitást kínál. A 280x280x390mm...

Indul a Samsung előfizetési program

Indul a Samsung előfizetési program

Decembertől a Samsung is azon márkák sorát gyarapítja, amelyek nem csak értékesítik termékeiket, de bérlési opciót is kínálnak azokra. A Dél-...

Terméktörténet a gépek mellé

Terméktörténet a gépek mellé

A Fnac-Darty csoport 4000 olyan felújított háztartási gépet árul, amelyeket a cég a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok támogatójaként...

További rovatainkból:

Share This