Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

2024. május 15.
Rejtett ízeK

Dorcsinecz József, , a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója 

A Pepita.hu tulajdonosa, a Pepita Group Zrt. sikeres negyedévet zárt: az eladott termékek száma 10 százalékkal nőtt Magyarországon, 2023 ugyanezen időszakához képest. A bruttó forgalom itthon 30 százalékos, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat. A cég a magyar sikerek mellett külföldön is virágzásnak indult: a külföldön vásárolt termékek száma 80 százalékkal nőtt. Ezt a jelentős bővülést egyébként az magyarázza, hogy a Pepita Group Zrt. új országokat nyitott az előző év folyamán, így Románia és Szlovákia mellett, már Lengyelországban, Németországban és Ausztriában is elérhető a Pepita.com.

A kezdetekkor baba-mama termékeket forgalmazó Pepita.hu ma már többek között műszaki termékeket is kínál. Dorcsinecz József, a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója szerint a csupán baba-mama jelleg levetkőzéséhez fontos eredmény volt, hogy a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére a Pepita.hu ezen termékkategóriáiban Magyarországon 57% növekedést tud felmutatni a bruttó forgalomban 2023 első negyedévéhez képest. Beszédes adat, hogy a pozitív eredményekhez a visszatérő vásárlók arányának növekedése is hozzájárult, esetükben 14 százalékos növekedést tapasztaltak. Ráadásul az oldalon nem csak az akcióvadászok rendelnek: a kedvezményes rendelések aránya az első negyedévben 21%-ra esett vissza a tavalyi 33%-ról.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató