Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az elszívók területén már most is meghatározó márka céljait jelentős termék innovációk, megújult márkaidentitás és 3 év alatt több mint 40 millió eurós beruházás támogatja. Cég a világon elsőként főzőlapot, páraelszívót és sütőt integráló LHOV modelljével már letett az első lapot az asztalra, idén pedig újabb fejlesztéseket is piacra dobnak, mint például a Virtus Multi 60 DD sütőt, amely már most elnyerte az “Archiproducts Design Awards 2023” díját a termék- és belsőépítészeti kategóriában. Az új stratégia részeként új logot is bevezet a vállalat, 2024 számos újdonsága között pedig a Ducati Corse vállalattal kötött szponzori szerződést is szerepel. Ez lehetővé teszi a márka számára, hogy globális közönséget érjen el, mivel az Elica név a MotoGP 2024-es bajnokságban a csapat motorkerékpárjának burkolatán és a versenyzőinek overallján is megjelenik.
A kínálat kínálata
Szeptember elején került sor az Ecorgan szakmai rendezvényére a cég budapesti bemutatótermében. A két napos esemény célja az volt, hogy az Ecorgan...