Ambiciózus terveket sző az Elica

2024. május 28.
Rejtett ízeK

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az elszívók területén már most is meghatározó márka céljait jelentős termék innovációk, megújult márkaidentitás és 3 év alatt több mint 40 millió eurós beruházás támogatja.  Cég a világon elsőként főzőlapot, páraelszívót és sütőt integráló LHOV modelljével már letett az első lapot az asztalra, idén pedig újabb fejlesztéseket is piacra dobnak, mint például a Virtus Multi 60 DD sütőt, amely már most elnyerte az “Archiproducts Design Awards 2023” díját a termék- és belsőépítészeti kategóriában. Az új stratégia részeként új logot is bevezet a vállalat, 2024 számos újdonsága között pedig a Ducati Corse vállalattal kötött szponzori szerződést is szerepel. Ez lehetővé teszi a márka számára, hogy globális közönséget érjen el, mivel az Elica név a MotoGP 2024-es bajnokságban a csapat motorkerékpárjának burkolatán és a versenyzőinek overallján is megjelenik.

További híreink

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

Az Euronics közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, kampányával pedig az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan...

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben...

Online tudatosság

Online tudatosság

A Black Friday és az év végi ünnepek közeledtével a Pepita.hu friss felmérése rámutatott, hogy a magyar online vásárlók egyre tudatosabban ügyelnek...

További rovatainkból:

Share This