Labdarugó legendákkal erősít a SharkNinja

2024. június 19.
Rejtett ízeK

Május közepén jelentette be a SharkNinja, hogy mostantól David Beckham a Ninja márka globális márkanagyköveteként segíti a cég kommunikációját. Beckham sporteredményei mellett a főzés iránti szenvedélyéről is ismert, kivételes teljesítmény iránti elkötelezettsége pedig legendás. Éppen ezért az együttműködés középpontjában a márka innovatív és felhasználóbarát készülékeket eredményező teljesítményorientált terméktervezési megközelítésének kommunikációja áll. A sztár és a Ninja csapata együtt fog dolgozni a többéves partnerség során, hogy ebből a szemszögből is bemutassa a márka termékeinek előnyeit. 

Beckham pedig nem az egyetlen futball legenda, akivel a Ninja együttműködik. Idén nyáron a #RaiseYourGame részeként, Peter Crouch, Thierry Henry és Bastian Schweinsteiger sportikonok közreműködésével tartalomsorozat is készül, amiben a sztárok házigazdai képességeiket versenyeztetik meg. A szereplők egy vidóhívásban humoros, versengő, civakodó formában hívják ki egymást a legjobb nyári bulik megrendezésére. Miközben minden sportoló bemutatja, hogyan használja a SharkNinja termékeit, a forró levegős sütőtől, a ventilátoron, vezeték nélküli porszívón keresztül, a kerti grillig, hogy a legjobb nyári sportnéző partikat rendezzék meg barátaiknak.

További híreink

Sommelier helyett

Sommelier helyett

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a...

Beépítés szabadon

Beépítés szabadon

Új hűtőszekrényeket mutatott be a TCL. A Free Built-In modellek szabadon álló kivitelben készülnek, de a konyhabútor síkjával egyvonalban is...

További rovatainkból:

Share This