Optimista tartalmakat ösztönöz az LG

2024. július 12.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Egy, az LG megbízásából készült friss globális felmérés szerint a közösségi média ugyanannyira forrása a szorongásnak, mint a szórakozásnak, a kapcsolattartásnak és a tájékozódásnak. A kutatás válaszadóinak csaknem fele (45%) számolt be arról, hogy a közösségi médiában megjelenő tartalmak, amikkel találkoznak ugyanannyi, vagy éppen több negatív, mint pozitív üzenetet hordoznak. Minden negyedik válaszadó (28%) úgy véli, hogy a hírfolyamok negatív tartalmai fokozták a szorongását, és minden ötödik kitöltő (20%) úgy érzi, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik. A globális kutatás célja volt felmérni, hogy milyen tényezők befolyásolják az algoritmusok működését, és hogyan növelhető a pozitív tartalmak mennyisége a hírfolyamokban. Az eredmény az eredeti tartalmakból álló Optimism your feed videós lejátszási lista létrehozása lett, amely, ha a felhasználó interakcióba lép vele, több optimista tartalmat vonz a hírfolyamába.  A videós lejátszási listát az LG Casey Fiesler informatikus, és etikus technológiával foglalkozó professzor, valamint a pozitív szemléletükről ismert globális TikTok-influencerek, többek között Tina Choi, Victoria Browne és Josh Harmon együttműködésével hozta létre. A listában több mint 20 pozitív üzenetet közvetítő kisfilm található a kifejezetten motivációs videóktól a pozitív érzéseket keltő tartalmakig.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató