A csomagolás értéke

2024. október 29.
Tech village Rotterdam

Az Electrolux Csoport legújabb csomagolástervezése „Red Dot: Best of the Best” díjat nyert. Az vállalat tervezőcsapata azzal a céllal látott munkának, hogy egy barna kartondobozt olyan formára alakítsanak át, amely képes érzelmeket felidézni. Az eredmény pedig egy új dizájnkoncepció, amely a dobozokon található illusztrációkkal hangsúlyozza az Electrolux márka jobb életre vonatkozó ígéretét, valamint a termékközpontúságról az emberközpontúságra való áttérést. Az illusztrációk semleges nemű és etnikumú embereket ábrázolnak mindennapi helyzetekben. A Red Dot Award zsűrije pedig a dizájner csapat munkáját a „Best of the Best” elismeréssel értékelte. A csomagolás ugyanakkor illeszkedik az Electrolux környezettudatos szemléletmódjához is. Az új tervezési rendszerrel a dobozok könnyen adaptálhatók több ezer különböző méretű készülékhez, így csökken a csomagolási variációk száma. A dobozok gyártásához pedig fehérítetlen FSC tanúsítvánnyal rendelkező kartont használnak, védőlakkok vagy műanyag laminálás nélkül, amelyek szennyezhetik az újrahasznosítást. A dobozok továbbá kisebb mennyiségben használnak vízalapú tintát.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató