A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A Samsung márkaértékének jelentős növekedését AI-iparági fellendülése, különösen a készülékeken belüli mesterséges intelligencia területén betöltött kiemelkedő szerepe, és a félvezető ágazatban is tetten érhető versenyképessége eredményezte.
A Samsung idén bővítette az AI-technológiájú termékportfólióját, valamint a SmartThings ökoszisztémát, illetve a vállalat a félvezetőipar egyik vezető vállalataként jelentős beruházásokat hajt végre a kutatás-fejlesztés terén is, hogy megfeleljen a növekvő AI-igényeknek. A vállalat 2020-ban került először a legjobbak közé, négy év alatt pedig 62%-os növekedést ért el, és azóta is az egyetlen ázsiai vállalat, amely a világ öt legjobb márkája között szerepel. A vállalat márkastratégiáját a következetes márkaértékekért és az ügyfelekkel való kapcsolatépítésért ismerték el.