
Decembertől a Samsung is azon márkák sorát gyarapítja, amelyek nem csak értékesítik termékeiket, de bérlési opciót is kínálnak azokra. A Dél- Koreában debütáló koncepció az „MI Előfizetői Klub” nevet viseli és lényege, hogy a felhasználóknak nem kell megvásárolniuk a készülékeket, hanem havi előfizetési díj ellenében használhatják azokat. A portfolióban egyelőre televíziók, hűtőszekrények, mosógépek és porszívók kaptak helyet, az előfizetők pedig a különböző díjcsomagok kapcsán nem csak a termékeket kombinálhatják, hanem a szolgáltatásokat is, amelyek között például átfogó termékellenőrzést, a fogyóeszközök cseréjét, valamint belső és külső takarítást is tartalmazó karbantartás opció is szerepel. A Samsung az előfizetési lehetőséget különféle együttműködések révén is igyekszik vonzóvá tenni, amelyek számos különböző előnyt biztosítanak az ügyfeleknek. A cég összesen 14 partnerrel dolgozik együtt, de ez várhatóan tovább bővül a jövőben. A márka a szolgáltatási kör szélesítését is tervezi távdiagnosztika és szerelő nélküli javítás opciók bevezetésével. Azt viszont egyelőre nem tudni, hogy a cég fontolgatja-e a koncepció kiterjesztését más piacokra is, de feltehetően ez a most elindított üzleti modell sikerességének is függvénye.