A TCL Electronics, a háztartási és szórakoztató elektronikai termékek világvezető márkáinak egyike és a világ második legnagyobb televízió márkája három kategóriában is 1. helyezést ért el globálisan az Omdia piackutató adatai szerint. Az eredmények is jól mutatják a márka vezető szerepét az ultranagy képernyős TV-k, Mini LED TV-k és Google TV-k terén. Az Omdia legfrissebb adatai szerint 2024-ben a TCL vezette a globális eladásokat 85 hüvelykes és annál nagyobb TV-k esetében, 22,1%-os piaci részesedéssel. Szintén első helyezett lett a TCL a Mini LED TV eladások tekintetében 28,8%-os részesedéssel. Emellett 2021 és 2024 között megőrizte vezető szerepét a Google TV eladások terén is világszerte.
A TCL iparágvezető teljesítménye összhangban van az elmúlt években megfigyelhető, nagyméretű és Mini LED televíziók iránti növekvő kereslettel. A megnövekedett otthon töltött idő miatt egyre több család választ nagyobb és élesebb képminőségű televíziót, hogy fokozza otthoni szórakozási élményét. Az Omdia előrejelzései szerint a 80 hüvelykes és annál nagyobb TV-k globális eladásai várhatóan 35%-kal növekednek évente, és 2025-re a teljes kijelzőpiac 7%-át fogják képviselni – ez a szám 2030-ra 11%-ra emelkedhet. Hasonlóképpen, a Mini LED TV-k eladásai várhatóan 9,3 millió darabra nőnek 2025-re, amely jól szemlélteti a prémium kijelző technológiák iránti folyamatosan növekvő keresletet.