Megérkeztek a TCL C-szériás tévéi Bang & Olufsen hangrendszerrel

2025. július 08.
Tech village Rotterdam

A TCL és a Bang & Olufsen ismét összefogott, hogy új szintre emeljék a prémium szórakoztatást. A Bang & Olufsen lenyűgöző hangzásvilága mostantól elérhető a TCL legújabb C-sorozatú QD-Mini LED televízióiban, valódi moziélményt nyújtva filmekhez és játékokhoz egyaránt. A Bang & Olufsen és a TCL csapatai a fejlesztés során szorosan együttműködtek annak érdekében, hogy minden hang úgy szólaljon meg, ahogyan azt az alkotó megálmodta. A QD-Mini LED technológia pedig olyan élénk képi megjelenítést nyújt, amely mintha kilépne a képernyőből.  

„A TCL-lel való együttműködésünk folyamatosan bővül, és büszkék vagyunk rá, hogy a Bang & Olufsen hangzásvilága, amelyet hangmérnöki tudásunk hajt, mostantól a TCL legújabb televíziómodelljeiben is megtalálható” – fejtette ki Duncan McCue, a Bang & Olufsen üzletfejlesztési és stratégiai partnerségekért felelős alelnöke. „Ez a partnerség a közös értékekre épül – a tervezésre, a minőségre és arra, hogy a vásárlók számára tartalmas élményeket nyújtsunk. A TCL C-sorozat kiválasztott modelljei – különösen a C7K, C8K és C9K Audio by Bang & Olufsen hangzással 2025 tavaszától elérhetők Európában.” 

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató