Az elektronikai hulladék mennyisége rohamosan növekszik Európában, ezért a 2025. november 22. és 30. között megrendezett kampányhéten a tudatos fogyasztói magatartást, a hosszabb használatot és a csere helyett a javítást hangsúlyozták világszerte. A Beko a minőséggel, a tartóssággal és a javíthatósággal pozicionálta magát: A TÜV Süd felügyelete alatt a készülékeket az Arçelik laboratóriumaiban intenzív, folyamatos használatra tesztelik, beleértve a hűtőszekrény 300 000, a sütő 100 000 vagy a szárítógép 20 000 ajtónyitását. A szolgáltatás tekintetében a Beko Europe egy újonnan strukturált, márkákon átívelő ügyfélszolgálati rendszerre támaszkodik, amely telefonos támogatást, magyarázó videókat, helyszíni szervizt és egy 24 órás online foglalási portált kínál a felhasználóknak.
A JD.com többségi részesedést szerzett a Ceconomy-ban
A JD.com teljes tulajdonában lévő közvetett leányvállalata , a Jingdong Holding Germany GmbH közzétette a Ceconomy AG összes részvényére vonatkozó...