Új televíziók a Samsungtól

2021. január 27.
Szigorít az EU

A Samsung a CES 2021 előtt, a First Look virtuális eseményen mutatta be 2021-es tv-portfólióját, amelyet a legújabb Neo QLED, microLED és Lifestyle készülékek alkotnak. Az új eszközök megerősítik a vállalat elkötelezettségét a mindenki számára elérhető és fenntartható megoldások felé. A zöldgyártás részét képezte az energiatakarékos technológiák alkalmazása, az ökocsomagolás, de még olyan extra megoldások is, mint a napelemes tv-irányító használata. Ezzel együtt az új kijelzőtechnológia is bemutatkozott a készülékekben, ez pedig a Neo QLED, ami 8K-, illetőleg 4K-felbontást kínál a felhasználóknak. A QLED-technológia új szintjét a fényforrásként szolgáló Quantum Mini LED-del éri el a vállalat, amelynek precíz vezérlésére a Quantum Matrix Technológia és a Neo QLED-re optimalizált képalkotó chip, a Neo Qunatum Processzor szolgál. A megjelenítéstől a hangtechnológia sem marad el. Az Object Tracking Sound (OTS) Pro dinamikus hangja követi az objektumok mozgását a képernyőn, a Space Fit Sound pedig elemzi a készülék fizikai környezetét, és ahhoz illeszkedő hangot bocsát ki. Természetesen a készülékek intelligens funkciókkal is bírnak, amivel komplett szórakozóeszközökké, személyi edzővé vagy éppen otthoni irodává alakíthatóak át.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This