Szárnyal a Logitech

2021. január 28.
Szigorít az EU

A Logitech bevétele a tavalyi utolsó negyedévben – ami a cég egyik legerősebb háromhavi időszakának számít – 85 százalékkal 1,67 milliárd dollárra ugrott, 423 millió dolláros nettó nyereséggel. Működési eredménye egyszeri tételek nélkül 2,45 dollárra emelkedett részvényenként az egy évvel korábbi 84 centről. A lendületet egyértelműen a koronavírus miatti távoktatással magyarázzák a piaci elemzők, a perifériák közül ennek jegyében a legjobban a webkamerák teljesítettek, amelyek eladásai 309 százalékkal nőttek meg a tavalyi utolsó negyedévben. A kollaborációs megoldások eladásai 218%-ra ugrottak, a billentyűzetek iránti kereslet pedig 40%-kal nőtt az időszakban.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This