A Logitech bevétele a tavalyi utolsó negyedévben – ami a cég egyik legerősebb háromhavi időszakának számít – 85 százalékkal 1,67 milliárd dollárra ugrott, 423 millió dolláros nettó nyereséggel. Működési eredménye egyszeri tételek nélkül 2,45 dollárra emelkedett részvényenként az egy évvel korábbi 84 centről. A lendületet egyértelműen a koronavírus miatti távoktatással magyarázzák a piaci elemzők, a perifériák közül ennek jegyében a legjobban a webkamerák teljesítettek, amelyek eladásai 309 százalékkal nőttek meg a tavalyi utolsó negyedévben. A kollaborációs megoldások eladásai 218%-ra ugrottak, a billentyűzetek iránti kereslet pedig 40%-kal nőtt az időszakban.
Mindent lát
A Logitech új webkamerája, az MX Brio erőssége, hogy mindent lát, vagyis gyenge fény, közvetlen napfény vagy nagy kontrasztú megvilágítási...