Online prezentál a Bosch

2021. január 30.
Szigorít az EU

A Bosch nagyszabású #LikeABosch kampányának részeként elérhetővé tesz egy új online platformot is hazai kereskedelemi partnerei számára. A digitális felületen, egy virtuális videó-túra keretén belül modern és interaktív formában mutatja be a márka legújabb fejlesztéseit, termékeit. A cég emellett egy tematikus online oktatás-sorozatot is szervez, ahol a készülékek részletesebb megismerésére is lehetőség nyílik. A termékkategóriák köré csoportosított képzésre öt alkalommal kerül sor az első negyedévben, a részvételhez pedig előzetes regisztráció szükséges. A márka ezekkel a megoldásokkal is igyekszik a jelenlegi helyzetben olyan biztonságos háttértámogatást nyújtani, amely az adott körülmények mellett is hatékony segítséget biztosít a partnereik számára.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This