Online prezentál a Bosch

2021. január 30.
Szigorít az EU

A Bosch nagyszabású #LikeABosch kampányának részeként elérhetővé tesz egy új online platformot is hazai kereskedelemi partnerei számára. A digitális felületen, egy virtuális videó-túra keretén belül modern és interaktív formában mutatja be a márka legújabb fejlesztéseit, termékeit. A cég emellett egy tematikus online oktatás-sorozatot is szervez, ahol a készülékek részletesebb megismerésére is lehetőség nyílik. A termékkategóriák köré csoportosított képzésre öt alkalommal kerül sor az első negyedévben, a részvételhez pedig előzetes regisztráció szükséges. A márka ezekkel a megoldásokkal is igyekszik a jelenlegi helyzetben olyan biztonságos háttértámogatást nyújtani, amely az adott körülmények mellett is hatékony segítséget biztosít a partnereik számára.

További híreink

Újít a KitchenAid

Újít a KitchenAid

A KitchenAid elsősorban a dizájn és a minőség kapcsán szerzett nevet magának. A termék innovációk vonatkozásában azonban nem igazán kényeztette...

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A Canalys piackutató cég felmérése szerint az Európába irányuló okostelefon-szállítások (Oroszország kivételével) 3%-kal, 37,8 millió darabra...

Hűtőt okosít a Liebherr

Hűtőt okosít a Liebherr

A Liebherr által kínált HNGRYnsite moduláris kamera minden hűtőszekrényt okoshűtővé varázsol, ugyanis mérettől, kortól és márkától függetlenül...

További rovatainkból:

Share This