Online prezentál a Bosch

2021. január 30.
Szigorít az EU

A Bosch nagyszabású #LikeABosch kampányának részeként elérhetővé tesz egy új online platformot is hazai kereskedelemi partnerei számára. A digitális felületen, egy virtuális videó-túra keretén belül modern és interaktív formában mutatja be a márka legújabb fejlesztéseit, termékeit. A cég emellett egy tematikus online oktatás-sorozatot is szervez, ahol a készülékek részletesebb megismerésére is lehetőség nyílik. A termékkategóriák köré csoportosított képzésre öt alkalommal kerül sor az első negyedévben, a részvételhez pedig előzetes regisztráció szükséges. A márka ezekkel a megoldásokkal is igyekszik a jelenlegi helyzetben olyan biztonságos háttértámogatást nyújtani, amely az adott körülmények mellett is hatékony segítséget biztosít a partnereik számára.

További híreink

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

További rovatainkból:

Share This