Ország Boltja 2020

2021. február 25.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

2020-ban 10. alkalommal került megrendezésre az Ország Boltja, a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye, az Árukereső.hu szervezésében. A résztvevők száma minden eddigi rekordot megdöntött: több mint 1.800 webáruház indult a Minőségi, illetve Népszerűségi díjakért, és több mint 70.000 szavazat gyűlt össze.

Az évről évre egyre nagyobb érdeklődés többek között annak köszönhető, hogy az Ország Boltja Versenyen kiosztott díjak rendkívül fontos elismerésnek és hiteles visszajelzésnek számítanak a magyar e-kereskedelemben. A résztvevők ez alkalommal is egyaránt indulhattak Minőségi -és Népszerűségi kategóriákban. Az utóbbi kategória győzteseiről az orszagboltja.hu oldalon, valamint a webshopok oldalaira kihelyezett szavazógombok segítségével lehetett voksolni, december 7-től február 9-ig. A Minőségi kategóriában azok a webáruházak indulhattak, melyek tagjai az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programjának. A díjak az egész éves teljesítményre vonatkozóan, valós vásárlói vélemények alapján kerültek kiosztásra a program résztvevőinek.

2020 legjobb webáruházának járó Ország Boltja fődíjat a GymBeam.hu érdemelte ki, illetve a Szépségápolás és egészség kategória Minőségi I. díját is ez a webshop nyerte.

Népszerűségi díjat szerzett műszaki cikk és mobilkommunikáció az aqua.hu, webláza kategóriában pedig az alza.hu. A webpláza minőségi díj első helyezettje a mediamarkt.hu lett, a dobogó második fokára az alza.hu került, az emag.hu pedig a harmadik helyen végzett. A műszaki cikk és mobilkommunikáció minőségi díját a markabolt.hu nyerte a marketworld.hu webáruház előtt, a preciz.hu pedig bronzérmes lett a versenyben.

Díjakat természetesen idén is számos további kategóriában is kiosztottak, a nyertesek teljes listája  megtekinthető az orszagboltja.hu weboldalon Idén rendhagyó módon a jubileum alkalmából két különdíjas is kihirdetésre került: 10 év alatt a legtöbb I. Népszerűségi díjat az Edigital.hu, a legtöbb I. Minőségi díjat pedig a Vagyaim.hu nyert.

Az eddig minden évben megrendezett gálavacsorán idén sajnos nem koccinthattuk össze pezsgőspoharainkat, de szerettünk volna minden helyezett számára lehetőséget adni, hogy sikereikben csapatukkal együtt osztozzanak. Éppen ezért a nyerteseket ajándékdobozba rejtett különlegességekkel leptük meg, hogy ha szűk körben is, de együtt ünnepelhessenek. Továbbá a jubileumi esemény alkalmából a nyertesek idén összesen 8.950.000 Ft értékű PPC nyereményben részesülnek.

– nyilatkozta Baka László, az Árukereső.hu marketing vezetője.

További híreink

SharkNinja a kapuknál

SharkNinja a kapuknál

A háztartási készülékekre specializálódott amerikai márka kiterjeszti üzleti tevékenységét Európában, és belép az olasz piacra. A vállalat két...

További rovatainkból:

Share This