Ország Boltja 2020

2021. február 25.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

2020-ban 10. alkalommal került megrendezésre az Ország Boltja, a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye, az Árukereső.hu szervezésében. A résztvevők száma minden eddigi rekordot megdöntött: több mint 1.800 webáruház indult a Minőségi, illetve Népszerűségi díjakért, és több mint 70.000 szavazat gyűlt össze.

Az évről évre egyre nagyobb érdeklődés többek között annak köszönhető, hogy az Ország Boltja Versenyen kiosztott díjak rendkívül fontos elismerésnek és hiteles visszajelzésnek számítanak a magyar e-kereskedelemben. A résztvevők ez alkalommal is egyaránt indulhattak Minőségi -és Népszerűségi kategóriákban. Az utóbbi kategória győzteseiről az orszagboltja.hu oldalon, valamint a webshopok oldalaira kihelyezett szavazógombok segítségével lehetett voksolni, december 7-től február 9-ig. A Minőségi kategóriában azok a webáruházak indulhattak, melyek tagjai az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programjának. A díjak az egész éves teljesítményre vonatkozóan, valós vásárlói vélemények alapján kerültek kiosztásra a program résztvevőinek.

2020 legjobb webáruházának járó Ország Boltja fődíjat a GymBeam.hu érdemelte ki, illetve a Szépségápolás és egészség kategória Minőségi I. díját is ez a webshop nyerte.

Népszerűségi díjat szerzett műszaki cikk és mobilkommunikáció az aqua.hu, webláza kategóriában pedig az alza.hu. A webpláza minőségi díj első helyezettje a mediamarkt.hu lett, a dobogó második fokára az alza.hu került, az emag.hu pedig a harmadik helyen végzett. A műszaki cikk és mobilkommunikáció minőségi díját a markabolt.hu nyerte a marketworld.hu webáruház előtt, a preciz.hu pedig bronzérmes lett a versenyben.

Díjakat természetesen idén is számos további kategóriában is kiosztottak, a nyertesek teljes listája  megtekinthető az orszagboltja.hu weboldalon Idén rendhagyó módon a jubileum alkalmából két különdíjas is kihirdetésre került: 10 év alatt a legtöbb I. Népszerűségi díjat az Edigital.hu, a legtöbb I. Minőségi díjat pedig a Vagyaim.hu nyert.

Az eddig minden évben megrendezett gálavacsorán idén sajnos nem koccinthattuk össze pezsgőspoharainkat, de szerettünk volna minden helyezett számára lehetőséget adni, hogy sikereikben csapatukkal együtt osztozzanak. Éppen ezért a nyerteseket ajándékdobozba rejtett különlegességekkel leptük meg, hogy ha szűk körben is, de együtt ünnepelhessenek. Továbbá a jubileumi esemény alkalmából a nyertesek idén összesen 8.950.000 Ft értékű PPC nyereményben részesülnek.

– nyilatkozta Baka László, az Árukereső.hu marketing vezetője.

További híreink

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Az Amazon és iRobot január végén jelentette be, hogy elállnak a korábban bejelentett felvásárlási megállapodásuktól és így az akvizícióra nem kerül...

Megújult a Philco weboldala

Megújult a Philco weboldala

Tavaly év végén kapott új külsőt a Philco magyar weboldala, amely némi strukturális átalakuláson is keresztülment. Az új oldal modern, letisztult, a...

Hisense az autóiparban is

Hisense az autóiparban is

A Hisense az autóiparban is nagyot lépett előre az elmúlt időszakban. A cég első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatta be a legkorszerűbb...

Már 20 éves

Már 20 éves

Három Harvard-i diák projektjeként 2004. február 4-én indult a Facebook. A közösségi felületnek jelenleg több mint 2 milliárd aktív felhasználója...

Megérkezett

Megérkezett

Január végétől Magyarországon is kapható a Galaxy S24 széria. A Galaxy AI forradalmi és praktikus AI-alapú funkciókkal alakítja át a kommunikáció,...

További rovatainkból:

Share This