Rekord növekedés az Alza-csoportnál

2021. március 27.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az előzetes eredmények szerint az Alza csoport tavaly 1,4 milliárd eurós nettó forgalmat ért el.

A webshop az elmúlt tíz év legnagyobb mértékű növekedését érte el tavaly, éves szinten 28%-kal nőtt. Csaknem 5 millióra emelkedett az egyedi vásárlók száma, akik 15,8 millió megrendelést adtak le a webshopban.

Ügyfeleink ebben a nehéz időszakban is bíztak bennünk, ezt bizonyítja, az egyes piacainkon elért növekedés. Magyarországon 27%-kal, Csehországban 23%-kal, Szlovákiában pedig 36%-kal nőtt forgalmunk. Óriási sikereket értünk el Ausztriában és Németországban, ahol 250 és 236 százalékkal nagyobb forgalmat értünk el – mondta Tomáš Havryluk, az Alza igazgatótanácsának alelnöke.

   KAPCSOLODÓ

A GKI DIGITAL ÉS AZ ÁRUKERESŐ.HU LEGFRISSEBB KÖZÖS KUTATÁSA A HAZAI BELFÖLDI ONLINE KISKERESKEDELMI FORGALOMRÓL 

2020-ban 15 specializált termékcsoport érte el az egymilliárdos cseh koronás forgalmi értékhatárt. A mobiltelefonok forgalma meghaladta a 150 millió eurót, közel ekkora összeget ért el a laptopok, otthoni elektronika, valamint az informatikai, illetve mobiltelefon-kiegészítők eladása.

 Rekordnap volt számunkra december 14-e, amikor is több mint 11 millió eurós bevételt értünk el 119 715 megrendelés mellett. Ez másodpercenként átlagosan 1,39 megrendelést jelent – mondta Jan Sadílek, az Alza.cz marketingigazgatója

A világjárvány idején a cég nagy figyelmet fordított az önkiszolgáló AlzaBox átvevőhelyek hálózatának intenzív fejlesztésére. A webshop az utóbbi év során megháromszorozta ezek számát, hiszen a gyorsaság és egyben az átvétel biztonsága az ügyfelek legfőbb igényéivé váltak. Így az egyik legfontosabb prioritás az átvevőpontok számának bővítése volt a vállalat számára. A vásárlók a készpénz nélküli fizetési módokat részesítették előnyben, a fizetési tranzakciók csaknem 70%-a bankkártyával 

Fotó:Alza.hu

történt. Az utánvéttel vagy az áru átvétele során készpénzzel történő fizetéssel szemben az online kártyás fizetések aránya 46%-ra nőtt. Az Alza Számlafinanszírozási szolgáltatásának használata pedig éves szinten több mint 440 százalékkal nőtt a beszállítók körében, köszönhetően a gyorsabb finanszírozási lehetőségnek.

További híreink

SharkNinja a kapuknál

SharkNinja a kapuknál

A háztartási készülékekre specializálódott amerikai márka kiterjeszti üzleti tevékenységét Európában, és belép az olasz piacra. A vállalat két...

További rovatainkból:

Share This