Rekord növekedés az Alza-csoportnál

2021. március 27.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az előzetes eredmények szerint az Alza csoport tavaly 1,4 milliárd eurós nettó forgalmat ért el.

A webshop az elmúlt tíz év legnagyobb mértékű növekedését érte el tavaly, éves szinten 28%-kal nőtt. Csaknem 5 millióra emelkedett az egyedi vásárlók száma, akik 15,8 millió megrendelést adtak le a webshopban.

Ügyfeleink ebben a nehéz időszakban is bíztak bennünk, ezt bizonyítja, az egyes piacainkon elért növekedés. Magyarországon 27%-kal, Csehországban 23%-kal, Szlovákiában pedig 36%-kal nőtt forgalmunk. Óriási sikereket értünk el Ausztriában és Németországban, ahol 250 és 236 százalékkal nagyobb forgalmat értünk el – mondta Tomáš Havryluk, az Alza igazgatótanácsának alelnöke.

   KAPCSOLODÓ

A GKI DIGITAL ÉS AZ ÁRUKERESŐ.HU LEGFRISSEBB KÖZÖS KUTATÁSA A HAZAI BELFÖLDI ONLINE KISKERESKEDELMI FORGALOMRÓL 

2020-ban 15 specializált termékcsoport érte el az egymilliárdos cseh koronás forgalmi értékhatárt. A mobiltelefonok forgalma meghaladta a 150 millió eurót, közel ekkora összeget ért el a laptopok, otthoni elektronika, valamint az informatikai, illetve mobiltelefon-kiegészítők eladása.

 Rekordnap volt számunkra december 14-e, amikor is több mint 11 millió eurós bevételt értünk el 119 715 megrendelés mellett. Ez másodpercenként átlagosan 1,39 megrendelést jelent – mondta Jan Sadílek, az Alza.cz marketingigazgatója

A világjárvány idején a cég nagy figyelmet fordított az önkiszolgáló AlzaBox átvevőhelyek hálózatának intenzív fejlesztésére. A webshop az utóbbi év során megháromszorozta ezek számát, hiszen a gyorsaság és egyben az átvétel biztonsága az ügyfelek legfőbb igényéivé váltak. Így az egyik legfontosabb prioritás az átvevőpontok számának bővítése volt a vállalat számára. A vásárlók a készpénz nélküli fizetési módokat részesítették előnyben, a fizetési tranzakciók csaknem 70%-a bankkártyával 

Fotó:Alza.hu

történt. Az utánvéttel vagy az áru átvétele során készpénzzel történő fizetéssel szemben az online kártyás fizetések aránya 46%-ra nőtt. Az Alza Számlafinanszírozási szolgáltatásának használata pedig éves szinten több mint 440 százalékkal nőtt a beszállítók körében, köszönhetően a gyorsabb finanszírozási lehetőségnek.

További híreink

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

További rovatainkból:

Share This