
Új termékkategória értékesítését kezdi meg hazánkban az LG: a vállalat számos piacon már jól ismert, prémiumkategóriás laptopjai a második negyedév folyamán lesznek elérhetőek Magyarországon is
Könnyű hordozhatóság, akár közel 20 órás üzemidő és alig 1 kg-os tömeg – többek között erről ismert az LG gram laptopcsalád. A gram laptopok globális szinten jól ismert termékek, a gyártót pedig a hazai piacon az elmúlt egy évben tapasztalható, a home office térnyerésével összefüggésben megnövekedett vásárlói érdeklődés csak megerősítette döntésében az új termékcsoport magyarországi bevezetése mellett
“Úgy látjuk, hogy a magyar piac egyre specifikusabb vásárlói igényeket kell, hogy kiszolgáljon ezen a területen, a jelenlegi kínálat pedig nem elégíti ki teljes mértékben azt. Ezért döntöttünk úgy, hogy prémiumtermékeinkkel mi is beszállunk a versenybe” – mondta Orémus Eszter, az LG IT-termékekért felelős marketingmenedzsere.