Továbbfejlesztett alkalmazás az Alza szolgáltatásai között

2021. június 23.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az Alza.hu nemrégiben mutatta be vásárlási applikációjának frissítését. A megvásárolt termékéért Róbert Károly körúti bemutatóterembe érkező ügyfél mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás előtt tudni fogja, hogy mennyi ideig tart az áru összekészítésének teljes folyamata, és nyomon követheti a hátralévő időt a visszaszámláló segítségével. Ez csökkenti a sorban állással, illetve a fiókban eltöltött időt, valamint az ügyfelek által át nem vett áruk mennyiségét is redukálja. A vállalat célja, hogy még gördülékenyebbé és biztonságosabbá tegye az átvételi folyamatot.

A továbbferjlesztett mobilalkalmazáson keresztül elérhető rendelésátvétel funkció lehetővé teszi, a sorban állás minimalizálását, lecsökkenti az Alza bemutatóteremben töltött időt, valamint a vásárlók és az értékesítési személyzet közötti kapcsolatot. Az ügyfél láthatja, hogy a személyzetnek mennyi időbe telik a rendelés előkészítése, és így pontosan időben érkezhet. Ha például tudja, hogy öt perc alatt az üzletbe ér, a rendelés előkészítése pedig tíz percig tart, akkor az alkalmazásban elindíthatja az átvételi folyamatot már mielőtt megérkezik. Az ügyfél az interaktív visszaszámlálónak köszönhetően azt is könnyen ellenőrizheti, mennyi idő van még hátra.

“Folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tegyük a mobileszközökről történő vásárlást. Csak tavaly a vásárlók kétharmada mobileszközökről látogatta meg webáruházunkat. A világjárvány idején pedig az alkalmazásunk több mint félmillió új letöltést regisztrált, és az érdeklődés idén is növekszik iránta. Ügyfeleink értékelik a rendelések könnyű és gyors átvételét az Alza fiókokban” – mondta Vladimír Dědek, az Alza.hu web- és mobilfejlesztési igazgatója.

A vállalat a fejlesztéssel szeretné megkönnyíteni a vásárlók számára az idejük beosztását a rendelések átvételekor. A visszaszámláló, az egyértelmű utasítások és az egy helyen található összes szükséges információ célja az is, hogy csökkenjen azon rendelések száma, amelyeket a vásárlóknak nem sikerül időben átvenniük a pultoknál. Ezek a lekésett átvételek ugyanis nem kívánt sorban álláshoz is vezethetnek. Az Alza a funkció továbbfejlesztését tervezi, így a közeljövőben várható a megrendelés adott parkolóhelyre történő szállítása, vagy a megrendelések átvétele másik regisztrált ügyfél által.

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This