Dübörög az iPhone 12-es

2021. augusztus 06.
Honor-logo

Az iPhone 12 sorozat összesített globális értékesítése már áprilisban meghaladta a 100 millió darabot, ami azt jelenti, hogy a készülékcsalád két hónappal korábban érte el az eladási álomhatárt, mint az előd iPhone 11. A fogyasztók az iPhone 12 sorozat legexkluzívabb verzióját részesítették előnyben a sorozat bevezetését követő első hét hónapban. A Pro Max változat aránya az iPhone 12 sorozat eladásaiban 29 százalék volt, szemben az iPhone 11 sorozat azonos modelljének 25 százalékával. Ez az egyik oka annak, hogy az iPhone 12 sorozat 22 százalékkal több bevételt termelt értékesítésének első hét hónapjában, mint az iPhone 11 sorozat.

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This