Idén július 12-től Gerzsei Attila tölti be a Hisense-Gorenje Europe Group Customer Service igazgatói tisztjét. A korábban a Miele és a Samsung márkáknál is szerviz, ügyfélszolgálati, illetve logisztikai munkakörben dolgozó szakember jelenlegi pozíciójában a Hisense-Gorenje Europe teljes szerviz-, ügyfélszolgálati es alkatrész-logisztikai tevékenységének irányításáért felelős. Így feladatai közé tartozik a terület új stratégiájának es irányvonalának meghatározása, új rendszerek bevezetése, a folyamatok újragondolása es a hatékonyság növelése, a globális alkatrészellátás menedzsmentje, a központi raktár tervezési és beszerzési feladatai és készletgazdálkodása. Valamint a vállalat Group Customer Service igazgatójaként a szervizhálózat és call centerek működésének koordinálását is a szakember végzi Európa es az orosz régió minden, illetve a prémium Asko márka kapcsán pedig az Egyesült Államokban, Dubajban és Dél-Afrikában is, illetve az összes olyan piacon, ahol a brandet forgalmazzák.
Gerzsei Attila 2020-tól az APPLiA Magyarország Egyesülés igazgatójaként is tevékenykedik, ezt a posztját továbbra is betölti mandátuma lejártáig.