Magyar szakember a Hisense-Gorenje Europe menedzsmentjében

2021. szeptember 27.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Idén július 12-től Gerzsei Attila tölti be a Hisense-Gorenje Europe Group Customer Service igazgatói tisztjét. A korábban a Miele és a Samsung márkáknál is szerviz, ügyfélszolgálati, illetve logisztikai munkakörben dolgozó szakember jelenlegi pozíciójában a Hisense-Gorenje Europe teljes szerviz-, ügyfélszolgálati es alkatrész-logisztikai tevékenységének irányításáért felelős. Így feladatai közé tartozik a terület új stratégiájának es irányvonalának meghatározása, új rendszerek bevezetése, a folyamatok újragondolása es a hatékonyság növelése, a globális alkatrészellátás menedzsmentje, a központi raktár tervezési és beszerzési feladatai és készletgazdálkodása. Valamint a vállalat Group Customer Service igazgatójaként a szervizhálózat és call centerek működésének koordinálását is a szakember végzi Európa es az orosz régió minden, illetve a prémium Asko márka kapcsán pedig az Egyesült Államokban, Dubajban és Dél-Afrikában is, illetve az összes olyan piacon, ahol a brandet forgalmazzák.

Gerzsei Attila 2020-tól az APPLiA Magyarország Egyesülés igazgatójaként is tevékenykedik, ezt a posztját továbbra is betölti mandátuma lejártáig.

További híreink

Megnyílt a legnagyobb

Megnyílt a legnagyobb

A stratégiájában a közvetlen értékesítésre komoly figyelmet fordító Dyson a világ számos pontján működtet bemutatótermeket. A cég idén szeptember...

Egyszer fent, egyszer lent

Egyszer fent, egyszer lent

A világjárvány során drasztikus mértékben felfutó online értékesítés kapcsán szakértők és piaci elemzők már a megugrás korai szakaszában jelezték,...

Kisgépekre is koncentrál a Haier

Kisgépekre is koncentrál a Haier

A háztartási nagykészülékeiről ismert, kínai Haier a kisgépek piacán is babérokra tör. A cég már korábban bejelentette, hogy még ebben az évben...

További rovatainkból:

Share This