Beko-szerviznap az Orczynál

2021. szeptember 29.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Szeptemberben a járványidőszak okozta kényszerű kihagyás után újra tréningprogramot szervezett partnerei számára az Orczy Alkatrész Áruház és Szerviz. Az esemény ezúttal a Beko készülékek javításának kérdéseire koncentrált. A márkát forgalmazó Hauser Magyarország kereskedelmi igazgatója, Fehérvári Miklós a brand aktuális piaci eredményeiről, illetve a szervizeléshez kapcsolódó kérdésekről tartott prezentációt. Az elméleti aspektusok mellett pedig a gyakorlati szempontok is szerephez jutottak. Az Orczy műszaki vezetőjének, Bánhalmi Miklósnak a közreműködésével, többek között szimulált problémákon keresztül is, lehetőség nyílt a naprakész ismereteket elsajátítására. Demeter Zsolt operatív vezető pedig a teljes javítási folyamat hatékonyságának fokozásáról, valamint az ügyfélkezelés kihívásairól beszélt részletesen, míg Józsa Katalin ügyvezető interaktív előadásának az adminisztrációs kötelezettségek kapcsán történő hatékonyságnövelés volt a témája. A rendezvényen továbbá a vállalkozás stratégiai irányváltásáról is szó esett a cég másik ügyvezetője, Szabó András tolmácsolásában. Ebből kiderült, hogy az 1993 ót működő családi vállalkozás a kkv és a multinacionális vállalati megközelítés előnyeit egyesítő szemlélet mentén kívánja működését optimalizálni és fejleszteni. Ez a törekvés pedig az új céglogóban is testet öltő arculatváltás, valamint a marketing- és PR-tevékenység új szintre emelésében is megnyilvánul.

További híreink

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Az Amazon és iRobot január végén jelentette be, hogy elállnak a korábban bejelentett felvásárlási megállapodásuktól és így az akvizícióra nem kerül...

Megújult a Philco weboldala

Megújult a Philco weboldala

Tavaly év végén kapott új külsőt a Philco magyar weboldala, amely némi strukturális átalakuláson is keresztülment. Az új oldal modern, letisztult, a...

Hisense az autóiparban is

Hisense az autóiparban is

A Hisense az autóiparban is nagyot lépett előre az elmúlt időszakban. A cég első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatta be a legkorszerűbb...

Már 20 éves

Már 20 éves

Három Harvard-i diák projektjeként 2004. február 4-én indult a Facebook. A közösségi felületnek jelenleg több mint 2 milliárd aktív felhasználója...

Megérkezett

Megérkezett

Január végétől Magyarországon is kapható a Galaxy S24 széria. A Galaxy AI forradalmi és praktikus AI-alapú funkciókkal alakítja át a kommunikáció,...

További rovatainkból:

Share This