
Szeptemberben a járványidőszak okozta kényszerű kihagyás után újra tréningprogramot szervezett partnerei számára az Orczy Alkatrész Áruház és Szerviz. Az esemény ezúttal a Beko készülékek javításának kérdéseire koncentrált. A márkát forgalmazó Hauser Magyarország kereskedelmi igazgatója, Fehérvári Miklós a brand aktuális piaci eredményeiről, illetve a szervizeléshez kapcsolódó kérdésekről tartott prezentációt. Az elméleti aspektusok mellett pedig a gyakorlati szempontok is szerephez jutottak. Az Orczy műszaki vezetőjének, Bánhalmi Miklósnak a közreműködésével, többek között szimulált problémákon keresztül is, lehetőség nyílt a naprakész ismereteket elsajátítására. Demeter Zsolt operatív vezető pedig a teljes javítási folyamat hatékonyságának fokozásáról, valamint az ügyfélkezelés kihívásairól beszélt részletesen, míg Józsa Katalin ügyvezető interaktív előadásának az adminisztrációs kötelezettségek kapcsán történő hatékonyságnövelés volt a témája. A rendezvényen továbbá a vállalkozás stratégiai irányváltásáról is szó esett a cég másik ügyvezetője, Szabó András tolmácsolásában. Ebből kiderült, hogy az 1993 ót működő családi vállalkozás a kkv és a multinacionális vállalati megközelítés előnyeit egyesítő szemlélet mentén kívánja működését optimalizálni és fejleszteni. Ez a törekvés pedig az új céglogóban is testet öltő arculatváltás, valamint a marketing- és PR-tevékenység új szintre emelésében is megnyilvánul.