A lézerre esküszik a Hisense

2021. október 06.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A Hisense a 2021-es Global Laser Display Industry Forum kapcsán publikálta értékesítési adatait, ami szerint a lézer tv-kből 2020-ban már 325 százalékkal többet szállított le, és idén augusztusig pedig már 600 százalékos növekedést tudtak realizálni. A gyártó a tévéipar jövőjét egyértelműen a lézer tv-kben látja, előnyök, hogy sokszor csak egy üres falra van szükség hozzájuk, azonban mivel 100 hüvelyk körüli átmérővel kell számolni, így nagyon drágák. Mindenesetre a Hisense ennek ellenére a lézer tv-k felé fordul, a szegmens 53 százaléka pedig már 2020-ban is a gyártó kezében volt.

Gerzsei Attila 2020-tól az APPLiA Magyarország Egyesülés igazgatójaként is tevékenykedik, ezt a posztját továbbra is betölti mandátuma lejártáig.

További híreink

A Loewe sztárja

A Loewe sztárja

A Loewe a közelmúltban jelentette be, hogy partnerségre lépett a futballsztár, Kylian Mbappé-val, aki márkanagykövetként azt a kiválóságot testesíti...

Érkezik a Midea

Érkezik a Midea

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából...

Új üzletet nyitott az Euronics

Új üzletet nyitott az Euronics

Az Euronics idei terveiben a cég üzlethálózatának modernizálása és bővítése is szerepel. A vállalat tapasztalatai szerint a fizikai üzletek továbbra...

Az elveszett zokni napja

Az elveszett zokni napja

Valószínűleg nincs olyan ember, aki hord zoknit és nem találkozott még életében a mosás során eltűnő fél pár zokni jelenségével. Ez a különös...

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

További rovatainkból:

Share This