A lézerre esküszik a Hisense

2021. október 06.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A Hisense a 2021-es Global Laser Display Industry Forum kapcsán publikálta értékesítési adatait, ami szerint a lézer tv-kből 2020-ban már 325 százalékkal többet szállított le, és idén augusztusig pedig már 600 százalékos növekedést tudtak realizálni. A gyártó a tévéipar jövőjét egyértelműen a lézer tv-kben látja, előnyök, hogy sokszor csak egy üres falra van szükség hozzájuk, azonban mivel 100 hüvelyk körüli átmérővel kell számolni, így nagyon drágák. Mindenesetre a Hisense ennek ellenére a lézer tv-k felé fordul, a szegmens 53 százaléka pedig már 2020-ban is a gyártó kezében volt.

Gerzsei Attila 2020-tól az APPLiA Magyarország Egyesülés igazgatójaként is tevékenykedik, ezt a posztját továbbra is betölti mandátuma lejártáig.

További híreink

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

További rovatainkból:

Share This