A lézerre esküszik a Hisense

2021. október 06.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A Hisense a 2021-es Global Laser Display Industry Forum kapcsán publikálta értékesítési adatait, ami szerint a lézer tv-kből 2020-ban már 325 százalékkal többet szállított le, és idén augusztusig pedig már 600 százalékos növekedést tudtak realizálni. A gyártó a tévéipar jövőjét egyértelműen a lézer tv-kben látja, előnyök, hogy sokszor csak egy üres falra van szükség hozzájuk, azonban mivel 100 hüvelyk körüli átmérővel kell számolni, így nagyon drágák. Mindenesetre a Hisense ennek ellenére a lézer tv-k felé fordul, a szegmens 53 százaléka pedig már 2020-ban is a gyártó kezében volt.

Gerzsei Attila 2020-tól az APPLiA Magyarország Egyesülés igazgatójaként is tevékenykedik, ezt a posztját továbbra is betölti mandátuma lejártáig.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This