A legkiemelkedőbb elismerések között 24 CES innovációs díj, valamint az USA TODAY fogyasztói termékértékelő részlege, a Reviewed által odaítélt 2022 CES Editor’s Choice díjak említhetők. Az LG-t a Reviewed négy fő szempontot – innováció, technológia, formatervezés és érték – vizsgálva a legtöbb díjat elnyert márkaként ismerte el, amelyet a vállalat C2 sorozatú OLED készülékei, a PuriCare™ AeroTower légtisztító, a DualUp monitor, az S95QR Soundbar és az FX mosó- és szárítógép tulajdonságainak és teljesítményének köszönhet.
Az OLED-technológia úttörőjeként és globális vezetőjeként nem meglepően az LG legújabb OLED-tévécsaládja idén is a CES egyik legtöbb díjat besöprő képernyő-sorozata volt. A készülékek a képminőség, a teljesítmény és az új kijelzőméretek tekintetében is elsőrangú díjakat és kitüntetéseket vittek haza. Az LG új, 42 hüvelykes C2 OLED TV-je és a 97 hüvelykes G2 OLED TV-je – amelyek közül mindkettő az LG OLED evo technológiáját kapta – is igen széles körben váltotta ki olyan iparági vezető kiadványok elismerését, mint a Business Insider, a Mashable és a Gear Patrol. A The Verge emellett az LG 42 hüvelykes C2 OLED TV-jét is bemutatta a Best of CES Awards 2022-es díjátadóján, megjegyezve, hogy ez volt a munkatársak egyik kedvence.
Az LG PuriCare AeroTower légtisztító – amely olyan vezető kiadványok figyelmét keltette fel, mint a Best Products, a Tom’s Guide és a Business Insider – széleskörű egyetértés alapján a 2022-es CES kiállítás egyik legizgalmasabb háztartási készüléke volt. Az LG mosó- és szárítógépe – ami a vállalat továbbfejlesztett, mesterséges intelligencia alapú meghajtásával (AI DD™) ellátott legújabb mosodai megoldása – szintén olyan vezető életmód kiadványok elismerését gyűjtötte be, mint a Good Housekeeping és a Veranda.