Digitális túra Liebherrtől

2022. február 28.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A Liebherr 2020 augusztusában nyitotta meg Bécsben a márka első monobrand üzletét a világon. Az osztrák főváros főpályaudvarának épületében található 170 négyzetméteres áruházban az érdeklődők személyesen vehetik szemügyre a márka termékpalettáját, és annak különlegesebb darabjait is, mint a Monolith, vagy a MyStyle készülékek, illetve megismerkedhetnek olyan fejlesztésekkel, mint a BioFresh, vagy a SmartDevice technológiák. Idén januártól pedig minderre már a digitális térben is lehetőség nyílik. A cég innovatív fejlesztésének köszönhetően, 3D túra segítségével mostantól a vásárlók otthonról is bepillantást nyerhetnek a Liebherr monobrand üzletben kiállított készülékek világába.

Fotó: Liebherr

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This