Taroltak a prémium okostelefonok

2022. március 31.
Tech village Rotterdam

A Counterpoint Research Market Pulse Service szerint a globális prémium okostelefon piacon (400 dollárnál drágább készülékek) az eladások 24 százalékkal nőttek 2021-ben, és elérték a valaha volt legmagasabb szintet. A prémiumszegmens növekedése meghaladta a globális okostelefon-eladások 7 százalékos éves növekedését tavaly, és csak a prémiumszegmens a globális okostelefon-eladások 27 százalékához járult hozzá, ami az eddigi legmagasabb részesedés. Gyártók tekintetében továbbra is az Apple vezette a piacot, és 2017 óta először érte el a 60%-os eladási részesedést az iPhone 12 és iPhone 13 sorozat erőteljes 5G frissítéseinek köszönhetően. A Samsung eladásai 6%-kal nőttek az előző évhez képest, az OPPO és a vivo eladásai pedig több mint kétszeresére nőttek a prémiumszegmensben 2021-ben. A Xiaomi nyereségét a Mi 11-es sorozat hajtotta. A Xiaomi a prémiumszegmens első ötös listáján szerepelt szinte minden régióban, ahol jelen van. Az LG okostelefon-piacról való kilépése pedig elősegítette a Motorola, a Google és a OnePlus erősödését az észak-amerikai piacon.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató