Rekordszámú jelentkezővel indul el a Megoldások a holnapért kihívás új évada. Az EdisonKids és a Samsung közös megmérettetésére az egész országból regisztráltak a diákcsapatok, hogy az általuk problémásnak ítélt területeken megoldást találjanak. A legjobbak közé bejutott csapatok workshopok, képzések és mentorálás segítségével fejleszthetik a problémamegoldó képességeiket, a kreativitásukat és a digitális készségeiket. A Samsung nemzetközi sikereket is elért, Solve for Tomorrow programjára épülő Megoldások a holnapért kihívásra idén több mint 330 hazai fiatal és tanár jelentkezett, az ország 61 iskolájából.
Az első megmérettetés során a zsűri által kiválasztott 50 diákcsapat, kísérő tanáraikkal, majd pedig a középdöntő után a legjobb 8 csapat egészen júniusig keresheti a megoldást arra a kérdésre vagy problémára, amelyen szeretnének változtatni. A három meghirdetett kategória közül a fenntarthatóság foglalkoztatja leginkább a magyar fiatalokat, hiszen a legjobb 50-ből 27 csapat jelentkezett erre a témára, míg a digitális oktatásra 5, a közösségre pedig 18. Az első körön túljutott 50 csapat 180 diákjával és tanáraikkal március 19-én el is kezdődött a közös munka, az első jövőtervezői órával, ahol a csapatok megismerkedhettek a képzési programmal, amely rájuk vár, és már bepillantást nyerhettek a jövőtervezés és a dizájngondolkodás alapjaiba. A program célja a versenyzésen túl a diákok készségfejlesztése, ezért idén még nagyobb hangsúlyt kapnak a képzések. A csapatok a folyamat során három, majd ha továbbjutnak, még két jövőtervező órán vesznek részt, ahol a szakemberek végigvezetik őket azon a folyamaton, amikor egy felismert problémából valós, alkalmazható megoldás lesz.
Fotó: Samsung
További rovatainkból:
A legnépszerűbb kivitelben – Termékválogatás | Alul fagyasztós hűtőszekrények
A hűtőszekrény az egyik, ha nem a legnagyobb kínálatot felvonultató háztartásigép-kategória a piacon. Összesen több mint 2000 modell található a...
Mi fér bele?
Kapacitásra koncentrálvaEgy mosógép kiválasztása során az áron kívül további két olyan termékjellemző van, amit szinte kivétel nélkül minden vásárló...
Nincs találat
A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.













