Nincs többé olyan, hogy te meg én

2022. május 02.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.

További rovatainkból:

Ilyen is, olyan is

Ilyen is, olyan is

A forrólevegős sütő az egyik legdinamikusabban fejlődő termékkör, a készülékek iránti kereslet szinte folyamatosan növekszik, annak ellenére is,...

Vasalódeszka a jövőből

Vasalódeszka a jövőből

Az LG neve egyre több olyan kategóriában is felbukkan, ahol korábban nem szerepelt a márka. Ilyen például a vasalás is, amely területen egy...

Szárít és hidratál

Szárít és hidratál

Egy hajszárító célja, hogy megszárítsa a hajat, vagyis, hogy eltávolítsa a nedvességet. Csakhogy a cél érdekében alkalmazott magas hőmérséklet...

További híreink

Olívazöldben is

Olívazöldben is

A Xiaomi idén januárban mutatta be Redmi Note 13 sorozatát. A több modellt és színt kínáló széria a közelmúltban tovább bővült a Redmi Note 13 Pro...

100 éves az IFA

100 éves az IFA

Az első alkalommal 1924-ben megrendezett Internationale Funkausstellung (IFA) idén ünnepli fennállásának évszázados jubileumát. A patinás és rangos...

Az innováció új tere

Az innováció új tere

Az önvezető autók nem csak a közlekedést alakíthatják át radikálisan, de a műszaki termékek vonatkozásában is új irányt jelölhetnek ki. Egy, a Bosch...

A Loewe sztárja

A Loewe sztárja

A Loewe a közelmúltban jelentette be, hogy partnerségre lépett a futballsztár, Kylian Mbappé-val, aki márkanagykövetként azt a kiválóságot testesíti...

Érkezik a Midea

Érkezik a Midea

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató