Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Funkciók széles skálája – Termékválogatás akkumulátoros porszívókból
A porszívók összehasonlítása meglehetősen nehéz, ha az ember nem csak a megjelenés alapján akár döntést hozni. Sokat segített ebben az energiacímke...
Robotika a konyhában – Termékválogatás robotgépekből
Mint oly sok egyéb szegmens, a konyhai robotgépek piaca is növekedést mutatott a Covid alatti időszakban, a prognózisok szerint pedig továbbra sem...
Okostévé a gyerekszobába
Az okostévéket gyártó Kivi nemzetközi kutatása alapján a vásárlók több mint 90 százaléka elsőként a megvásárolni kívánt tévé helyét határozza meg,...
Remekműnek tervezték
1963-ban Ferdinand Alexander Porsche professzor megalkotta a kortárs történelem egyik legikonikusabb formatervezési tárgyát: a Porsche 911-et....

















