Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Felegyenesedtek az álló porszívók – Termékválogatás vezeték nélküli álló porszívókból
Ha a teljes hazai porszívókínálatot nézzük, akkor a választék finoman szólva is bőséges, kissé már túlságosan is az. Összesen több mint 2000 termék...
Mindig tévé – Folyamatos a fejlesztés a piacon | Termékválogatás 55-65″ UHD televíziókból
A televíziópiacot nem kellett félteni, az elmúlt években a pandémia pedig különösen nagy lendületet adott az ágazatnak. Az idei évben pedig ehhez...
Hangzás 55 év tapasztalatával
A Technics új, zajszűrős vezeték nélküli fülhallgatót dob piacra, amelynek tervezéséhez a vállalat 55 éves tapasztalatát egyesítette a hangminőség...
Klasszikus mobiltelefon a digitális addíció ellen
A Nokia 2660 Flip már egy ideje piacon van, az új kiadás lényegében csak új színválasztékot, rózsaszín és zöld kivitelt jelent. Mást nem is nagyon...

















