Szeptember 2. és 6. között az IFA 2022 kiállításon számos ismert fogyasztói és háztartási elektronikai márka mutatja be innovációit és új termékeit a berlini kiállítási terület csarnokaiban. Az IFA 2022 több mint 30 vásárcsarnokot és számos különleges kiállítótermet foglal magában, amelyeknek több mint 80 százalékát már lefoglalták a márkák. Az eseményt felfokozott várakozás előzi meg, a részvételi szándék pedig igen magas a kiállítás szervezői szerint.
A kiállítók száma így elérheti a járvány előtti szintet, a cégek a világ minden tájáról és az iparág minden területéről megerősítették részvételüket az eseményen. Visszatér például a Samsung a CityCube Berlinbe, a Panasonic a Hub 27-be és az LG a 18-as csarnokba. IFA Virtual révén a Messe Berlin már júliusban elindít egy új B2B platformot is, amely kiállítók és a kiemelt termékek átfogó listáját is tartalmazza majd, és segítséget nyújthat a vásár meglátogatásának megszervezéséhez, de akár a kapcsolatépítéshez és információszerzéshez is.