Új, játékosokra specializált márkát mutat be a Sony

2022. július 19.

A Sony soha sem állt távol a gamingszektortól, sőt mi több, a Playstation révén gyakorlatilag komoly szerepe volt a terület felfutásában. Most egy új márkát mutat be a cég, ami kifejezetten játékosokat szólít meg, de ezúttal nem játékkonzolon keresztül. Az Inzone kínálatban a Sony azt a szakértelmet és tapasztatot aknázza ki, amelyet az audiovizuális technológia terén szerzett. A márka induló kínálata így nem meglepő módon monitorokból és gamer head-setekből áll. Előbbi esetében két új modellt, míg utóbbi vonatkozásában három új típust dob piacra a cég.

További híreink

Apple TV+ hozzáférés az LG-től

Apple TV+ hozzáférés az LG-től

Az LG a televízió szegmens meghatározó márkájaként fejlesztéseivel folyamatosan arra törekszik, hogy kimagasló képminőséggel, magával ragadó...

Leépíthet a Miele

Leépíthet a Miele

Három év egymást követő erőteljes forgalomnövekedés után 2023-ban a háztartási gépek piaca világszerte visszaesett, ami különösen a prémium...

Cipőt árul a MediaMarkt

Cipőt árul a MediaMarkt

No persze nem arról van szó, hogy a cég profilt váltana, vagy merőben új kereskedelmi irányba is elindulna. Az újításokra nyitott vállalat most egy...

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Az Amazon és iRobot január végén jelentette be, hogy elállnak a korábban bejelentett felvásárlási megállapodásuktól és így az akvizícióra nem kerül...

További rovatainkból:

Share This