Új szervezetet indít az Electrolux

2022. július 25.
FoodCycler komposztáló_2

Július elsejével Anna Ohlsson-Leijon tölti be az Electrolux új szervezetének, a Commercial & Consumer Journey részlegnek kereskedelmi igazgatói posztját. A divízió célja, hogy a cég még közelebb kerüljön a fogyasztókhoz, fejlessze a vásárlási folyamatot és a kereskedelmi növekedésre összpontosítson. Valamint feladata, hogy irányítsa az üzleti elképzelések kivitelezését négy szervezeti egységben. Az Európáért, Észak-Amerikáért, APAC & MEA és Latin-Amerikáért felelős vezetők a továbbiakban ezért az új szervezeti egység most kinevezett kereskedelemi igazgatójának számolnak be. Anna Ohlsson-Leijon európai üzletágvezetői tisztjét az a Chris Braam veszi át, aki az európai értékesítési üzletág vezetője volt eddig.

További híreink

Visszatérés

Visszatérés

Október elsejétől ismét Szilágyi Gábor veszi át a MediaMarkt magyarországi működésének irányítását. A szakember februártól vezette a cég...

Új pozíció az eMAG-nál

Új pozíció az eMAG-nál

A Marketplace üzletág működését egy újonnan létrehozott felső vezetői pozíció, a Chief Commercial Officer (MCCO) létrehozásával erősíti az eMAG. A...

Szervezeti szinten is erősít a TCL

Szervezeti szinten is erősít a TCL

Az idehaza alig két éve piacra lépő TCL termékportfóliójának bővítése és marketingaktivitásának fokozása mellett szervezeti szinten is erősíti hazai...

További rovatainkból:

Share This