Új marketingvezető az Electrolux csoportnál

2024. augusztus 29.
Tech village Rotterdam

Nikos Bartzoulianos a Samsungtól érkezve, 2024. augusztus 23-ától tölti be az Electrolux Csoport marketingigazgatói (CMO) pozícióját. Bartzoulianos, aki Anna Ohlsson-Leijon, az európai és APAC MEA üzleti terület (BA EA) vezérigazgatójának tartozik majd beszámolási kötelezettséggel, egyben a BA EA fenntarthatósági vezetői pozícióját is átveszi. Bartzoulianos csatlakozásáig Alejandro Cidon továbbra is a BA EA márka-, marketing- és fenntarthatósági vezetője marad. Bartzoulianos nagy tapasztalattal rendelkezik a marketingstratégia és a globális márkaépítés irányításában. A Samsungnál kilenc évig dolgozott felsővezetői pozícióban, ahol komplex globális go-to-market műveletek vezetéséért és a digitális márkaműveletek átalakításáért felelt. A Samsung előtt Bartzoulianos a Procter & Gamble-nél és a McKinsey & Company-nál dolgozott. Két mérnöki diplomát szerzett a Szaloniki Arisztotelész Egyetemen, valamint MBA diplomát a Harvard Business Schoolon, ahol Fulbright-ösztöndíjas volt.

További híreink

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató