
A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában.
Az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) több száz médiumot, technológiát és marketingcéget tömörít – köztük például a Google-t vagy a Group M-et. Célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing- és hirdetési iparág számára. A keretrendszerhez való csatlakozás jelentős lépés a HUAWEI Ads számára, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez számos előnnyel jár. Többek között lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain. Például a HUAWEI Böngészőn és a gyártó saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en keresztül. A megfeleléssel továbbá a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, valamint a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak. 2020 januárja óta a HUAWEI Ads sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét világszerte. Több mint 170 ország és régió fejlesztői számára kínál szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a gyors növekedésben. 2021 végén a Huawei készülékek havi aktív felhasználóinak száma világszerte meghaladta a 730 milliót. A HUAWEI Adset pedig több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták világszerte.