Akkreditált hirdetési platform lett Európában a HUAWEI Ads

2022. július 26.
Nem vesznek el többé a Galaxy eszközök

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában.

Az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) több száz médiumot, technológiát és marketingcéget tömörít – köztük például a Google-t vagy a Group M-et. Célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing- és hirdetési iparág számára. A keretrendszerhez való csatlakozás jelentős lépés a HUAWEI Ads számára, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez számos előnnyel jár. Többek között lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain. Például a HUAWEI Böngészőn és a gyártó saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en keresztül. A megfeleléssel továbbá a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, valamint a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak. 2020 januárja óta a HUAWEI Ads sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét világszerte. Több mint 170 ország és régió fejlesztői számára kínál szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a gyors növekedésben. 2021 végén a Huawei készülékek havi aktív felhasználóinak száma világszerte meghaladta a 730 milliót. A HUAWEI Adset pedig több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták világszerte.

További híreink

Készülék szolgáltatásként

Készülék szolgáltatásként

Új programot indít az Electrolux ingatlankiadóknak és fejlesztőknek. A „készülék szolgáltatásként” kezdeményezés lényege, hogy az Electrolux...

IFA 2022 – MIELE

IFA 2022 – MIELE

Természetesen a Miele sem maradt le azon gyártók sorában, amelyek nagyon különleges fejlesztést hoztak az idei berlini kiállításra. Ilyen a...

IFA 2022 – JURA

IFA 2022 – JURA

Azt gondolhatnánk, hogy kávékészítésben már mindent kitaláltak, amit lehet, így az újabb modellek dizájnban, méretben vagy vezérlésben térnek csak...

IFA 2022 – LIEBHERR

IFA 2022 – LIEBHERR

A hűtőspecialista Liebherr a számos bemutatott termékújdonság mellett az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb technológiai fejlesztésével is...

IFA 2022 – HAMA

IFA 2022 – HAMA

A kiegészítőkre specializálódott márka esetében az egyik kiemelt terület a töltőké volt. Nem véletlen, hiszen az új telefonoknál a csomagból egyre...

IFA 2022 – ASUS

IFA 2022 – ASUS

Az Asus volt az egyik olyan nem háztartási gép márka, aki igazán érdekes újdonsággal rukkolt elő. A 17,3 colos összehajtható, érintővezérléses...

További rovatainkból:

Share This