Kimagasló negyedévet zárt az LG

2022. augusztus 29.

Az LG Electronics Inc. történetének legmagasabb második negyedéves forgalmát érte el a 2022. április–júniusi időszakban.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A dél-koreai társaság 19,5 ezer milliárd von árbevételről számolt be, ami 15 százalékkal volt magasabb az egy évvel korábbinál. Az LG Home Appliance & Air Solution Company 8,07 milliárd von bevételt jelentett a második negyedévben. Az LG történetében először fordult elő, hogy egyetlen üzletág meghaladta a 8 milliárd von negyedéves bevételt. A működési nyereség 432,2 milliárd KRW volt. A bevételek 18 százalékkal nőttek az egy évvel ezelőtti második negyedévhez képest, elsősorban a prémiumkategóriás készülékek és az új kategóriák, például a gőztechnológiát használó higiéniai termékek erősebb értékesítésének köszönhetően a kulcsfontosságú észak- és latin-amerikai régiókban. Az időszakban elért 792,2 milliárd vonos üzemi eredmény viszont éves összevetésben 12 százalékos csökkenést mutat, főként az ellátási láncban jelentkező nehézségek és a magasabb logisztikai költségek miatt.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató