LEGO® játékokkal bővíti kínálatát az Euronics

2022. szeptember 01.

Az Euronics termékkínálata folyamatosan bővül, 2021-ben a cég növekedési stratégiájának részeként pedig a játék kategóriát is bevezették.

Beko

Jelenleg már nagyságrendileg 2000-féle terméket értékesítenek az Euronics üzletekben a különféle játékfiguráktól kezdve a társasjátékokon át az interaktív, készségfejlesztő eszközökig. A kategóriaválaszték szélesítésének következő lépcsőjeként az Euronics Műszaki Áruházlánc hosszú távú együttműködést kötött a LEGO Csoporttal. A partnerség értelmében a kreatív, gondolkodásra késztető LEGO® játékkészletek válogatott kínálata az Euronics üzleteiben is megvásárolható. Bár a LEGO® játékok eddig is széles körben elérhetőek voltak hazánkban, elektronikai szaküzletben korábban nem voltak kaphatók LEGO-készletek Magyarországon. Jelenleg az Euronics 23 áruházában vásárolhatóak meg a termékek: a nagyobb üzletekben 45-féle játék, míg a kisebb üzletekben 10-12-féle LEGO-termék közül válogathatnak a vásárlók, idén pedig további 20 áruházban válnak elérhetővé a készletek. Az Euronics webshopjában pedig már most 400-féle LEGO játékkészlet rendelhető meg. Az Euronics boltokban válogatott kínálat lesz elérhető a termékekből: az országszerte 64 üzletből álló áruházlánc polcaira a legnépszerűbb LEGO játékok kerülnek, amelyek között felnőttek és gyermekek egyaránt megtalálhatják az érdeklődésüknek megfelelő készletet.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This