Az idehaza alig két éve piacra lépő TCL termékportfóliójának bővítése és marketingaktivitásának fokozása mellett szervezeti szinten is erősíti hazai jelenlétét az idén.

A sikeres debütálást maga mögött tudható márka magyarországi szervezete a közelmúltban Cser Zoltánnal bővült, aki key account manager pozícióban segíti a vállalat további fejlődését. A termékmenedzseri tevékenysége mellett a szakember feladatai közé tartozik a területi képviselők, promoterek irányítása, vezetése, a kiemelt partnerekkel, vevőkkel történő kapcsolattartás és az együttműködés fejlesztése, valamint a legfontosabb hatékonysági mutatókkal (KPI) kapcsolatos célok elérése is. Cser Zoltán másfél évtizedes szakmai tapasztalatának köszönhetően átfogó piac- és termékismerettel rendelkezik. Korábban számos multinacionális vállalatnál – mint például a Huawei, az LG és a Panasonic – töltött be a jelenlegihez hasonló pozíciót.