
Podcastsorozatot indított a MediaMarkt hazai leányvállalata. A vállalat digitális kommunikációjának kiterjesztéseként a közelmúltban fokozta aktivitását a legjelentősebb szakmai közösségi csatornában, a LinkedInen. Augusztus elején pedig elindította a digitális kapcsolattartásban mindenképpen új arculati elemnek tekinthető saját podcastsorozatát is. A kínálatot jelenleg a TechTalk, illetve az InTechJú beszélgetések alkotják. Előbbi a technológiára, termékkörökre fókuszál, azt mutatja be részletesen. Az első TechTalk-epizód az e-rollereket járja alaposan körbe, a cég ígérete szerint pedig havonta bővül majd újabb részekkel ez a sorozattípus. Az InTechJú podcastok célja a vállalat szervezetének, illetve a cég munkatársainak bemutatása a pályakezdőktől a vezetőkig. A debütáló epizódban Posan Évával, a MediaMarkt gazdasági ügyvezetőjével hallható beszélgetés, amit nemcsak a meglehetősen emberközeli megközelítés tesz érdekessé, hanem az is, hogy némi betekintést nyújt nagyvállalati színfalak mögé. A termékközpontúságból kikacsintó InTechJú üde színfolt, érdekes kezdeményezés és egyedi irány a kommunikációban. Remélhetően lesz folytatása a sorozatnak, ami a kollektíva más szintjeibe is bepillantást enged.