IFA 2022 – BEKO

2022. szeptember 09.

A márka a korábbi években megszokotthoz képest lényegesen kisebb standdal vett részt a kiállításon, újdonságok tekintetében azonban rendkívül jelentős fejlesztéseket mutatott be. A Beko azok közé a gyártók közé tartozik, amely kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra. Ennek köszönhető, hogy a cég mosógépeiben megjelent a mikorszálak kiszűrésére hivatott FiberCatcher filter. A Beko esetében ez egy integrált rendszer, vagyis nem külön tartozékként kell megvenni. Egyelőre a Grundig márkanév alatt gyártott készülékekben található meg a szűrő, de hamarosan a Beko modellek is megkapják a fejlesztést.

Új, teljesen egyedi megoldásként debütált a SaveWater rendszer is. A mosógépeknél és mosogatógépeknél is alkalmazott technológia lényege, hogy a készülék nem üríti le az összes vizet. A ciklus utolsó fázisában beengedett vizet a gép eltárolja, és azt a következő használat alkalmával felhasználja, ami jelentős vízmegtakarítást eredményez. A rendszer mosógép és szárítógép kombinációjánál további előnyt is kínál. Ilyenkor a szárítógép által létrehozott kondenzvizet használja a mosógép. Ez egyrészt számottevő vízfelhasználás-csökkenést jelent, másrészt pedig nincs szükség a szárítóban kondenzvíztartályra, így tehát azt soha nem kell üríteni, vagyis a megoldás nemcsak hatékony, de nagyon kényelmes is.

Tech village Rotterdam

Mosogatógép, mosógép és szárítógép SaveWater technológiával

A Beko Beyond terméksorozat alapvetően dizájnsorozat, de előbbi fejlesztések is ebben a választékban lesznek majd elérhetők. Ahogyan a mosogatógépeknél megjelenő CornerIntense technológia is ebben a termékcsaládban debütál. Ez gyakorlatilag a vízpermetező rendszer továbbfejlesztése, amely biztosítja, hogy a víz a készülék minden szegletébe akadálytalanul el tudjon jutni.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This