
A Hoover és Candy márkákat is jegyző Haier hatalmas standon számos újítást vonultatott fel, elsősorban a Haier márka kapcsán, amely a legnagyobb figyelmet kapta a cég installációjában. A márka hivatalosan nincs jelen a hazai piacon, de ez a közeljövőben változhat. Így aztán mindenképpen érdemes szót ejteni a cég speciális mosógépéről. A Haier WashPass különlegessége, hogy a mosáshoz szükséges mosószert négy komponensből állítja össze a készülék annak megfelelően, hogy éppen milyen ruhát kell tisztítani. A rendszer így mindig a legoptimálisabb összetételt használja. A speciális megoldás miatt a komponensek nem elérhetők a kereskedelemben, ezért az csak közvetlenül a gyártótól szerezhető be. A mosógép viszont figyeli a vegyszerek fogyását, és csatlakoztathatósága révén nemcsak a felhasználót tudja tájékoztatni, de akár meg is tudja időben rendelni az újabb mennyiséget. Az elképzelés szeptemberben Olaszországban debütált, és ha jól vizsgázik, akár további piacokon is bevezetésre kerülhet.