IFA 2022 – HAIER

2022. szeptember 09.

A Hoover és Candy márkákat is jegyző Haier hatalmas standon számos újítást vonultatott fel, elsősorban a Haier márka kapcsán, amely a legnagyobb figyelmet kapta a cég installációjában. A márka hivatalosan nincs jelen a hazai piacon, de ez a közeljövőben változhat. Így aztán mindenképpen érdemes szót ejteni a cég speciális mosógépéről. A Haier WashPass különlegessége, hogy a mosáshoz szükséges mosószert négy komponensből állítja össze a készülék annak megfelelően, hogy éppen milyen ruhát kell tisztítani. A rendszer így mindig a legoptimálisabb összetételt használja. A speciális megoldás miatt a komponensek nem elérhetők a kereskedelemben, ezért az csak közvetlenül a gyártótól szerezhető be. A mosógép viszont figyeli a vegyszerek fogyását, és csatlakoztathatósága révén nemcsak a felhasználót tudja tájékoztatni, de akár meg is tudja időben rendelni az újabb mennyiséget. Az elképzelés szeptemberben Olaszországban debütált, és ha jól vizsgázik, akár további piacokon is bevezetésre kerülhet.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This