A Marketplace üzletág működését egy újonnan létrehozott felső vezetői pozíció, a Chief Commercial Officer (MCCO) létrehozásával erősíti az eMAG. A több mint 7800 kereskedő termékeit kínáló piactér kiemelt területnek számít a cégen belül, a vállalat pedig a partnerek bevonásában látja növekedésének fő motorját. Az új tisztséget szeptembertől Kováts Dániel tölti be, akinek a piactér üzletág további stratégiai szinten való bővítése és megerősítése a feladata. A platform bővítése mellett a kereskedőpartnerekkel való szorosabb együttműködés és az érdekképviselet kialakítása is része munkájának. Kováts Dániel hét éven át volt a később Foodpanda márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője. Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után Kováts tavaly csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját.
TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS
Az Euronics közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, kampányával pedig az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan...