Hirdetési felületet értékesít a MediaMarkt

2022. október 20.
Tech village Rotterdam

Az Otto, a Zalando, az OBI és Douglas után a MediaMarkt is „retail media” üzletágat indít, azaz kereskedelmi platformjait reklámozási célból elérhetővé teszi az iparági partnerek számára. A MediaMarktSaturn nemrégiben jelentette be, hogy partnerségre lép azzal a francia Criteóval, amely számos más vállalattal is együttműködik a kereskedelmi média területén. A kiskereskedelmi média tulajdonképpen a saját felületek bérbeadásáról szól, vagyis hogy a márkák közvetlenül hirdethetnek a kereskedőcég saját platformjain. Bár sok mindent bele lehet ebbe látni, jelentősege elsősorban az, hogy a kereskedőknek további bevételi forrást teremt az árrések mellett. Erre a piacra lép most a MediaMarkt is. A Criteóval kötött partnerség a következő három évre szóló együttműködést és egy kiskereskedelmi médiaplatform integrálását irányozza elő mind a 13 MediaMarkt leányvállalat esetében. Valamint része a reklámfelület közös marketingje is. A megoldás az első körben már 2022 végén elérhető lesz a cég számára fontosabb piacokon, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban, Olaszországban és Ausztriában. A tervek szerint pedig később a többi leányvállalatnál is megjelenik, így Magyarországon is.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató