
A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott versenyben az is számít, hogy a brand mivel tud kitűnni a kínálatban. Így aztán minden magára valamit is adó cég igyekszik valamiben a legnagyobb vagy a legelső lenni. A TCL is komolyan veszi ezt a kihívást. Ezt az idei IFA-n bemutatott 98 colos képátlóval rendelkező modell is bizonyította, ami a mini-LED-televíziók között számít világelsőnek méretével. A vállalat novemberben pedig megint letett valamit az asztalra. A 98 colos tv-szegmensben Franciaország, Olaszország, Ausztrália és Pakisztán után az első három negyedév értékesítése alapján már globálisan is piacvezető lett a TCL. Persze ez a kategória nem a volumenről szól, viszont az exkluzív kategóriákban csak a komoly márkák tudnak versenyezni.