Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac idén nyolc egymást követő hónapban csökkent, a kumulált globális tévészállítások pedig 5,9%-kal estek vissza az első három negyedévben, ami évtizedes mélypontot jelent a szegmensben. Ezzel szemben a Hisense a január–október időszakban, az előző évhez képest, globálisan 18%-os növekedést ért el. Az értékesítési rekorddal a Hisense a 2. helyet foglalja el a világpiacon, ami történelmi csúcs a márka történetében. A kiemelkedő eredményt a piackutató a fogyasztói igényekhez optimalizált választékkal, a cég sportmarketing területén tett erőfeszítéseivel, valamint a vállalat ellátási láncával magyarázza, amely stabil termékellátást és ingadozásoktól mentes versenyképes költségszintet biztosít a Hisense számára.
A velenjei gyárnak köszönhetően a kínai cég Európában is jól teljesít is. A Hisense Szlovéniában a 3., Szerbiában az első helyen áll, Európában pedig a 4. helyet foglalja el piaci részesedést tekintve. Európa-szerte 24 millió tévékészüléket adtak el 2022. január és szeptembere között, és az év végéig további növekedés várható a katari FIFA-világbajnokság miatt.