Ezüstérmes a Hisense

2022. december 05.

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac idén nyolc egymást követő hónapban csökkent, a kumulált globális tévészállítások pedig 5,9%-kal estek vissza az első három negyedévben, ami évtizedes mélypontot jelent a szegmensben. Ezzel szemben a Hisense a január–október időszakban, az előző évhez képest, globálisan 18%-os növekedést ért el. Az értékesítési rekorddal a Hisense a 2. helyet foglalja el a világpiacon, ami történelmi csúcs a márka történetében. A kiemelkedő eredményt a piackutató a fogyasztói igényekhez optimalizált választékkal, a cég sportmarketing területén tett erőfeszítéseivel, valamint a vállalat ellátási láncával magyarázza, amely stabil termékellátást és ingadozásoktól mentes versenyképes költségszintet biztosít a Hisense számára.

A velenjei gyárnak köszönhetően a kínai cég Európában is jól teljesít is. A Hisense Szlovéniában a 3., Szerbiában az első helyen áll, Európában pedig a 4. helyet foglalja el piaci részesedést tekintve. Európa-szerte 24 millió tévékészüléket adtak el 2022. január és szeptembere között, és az év végéig további növekedés várható a katari FIFA-világbajnokság miatt.

További híreink

Sommelier helyett

Sommelier helyett

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a...

Beépítés szabadon

Beépítés szabadon

Új hűtőszekrényeket mutatott be a TCL. A Free Built-In modellek szabadon álló kivitelben készülnek, de a konyhabútor síkjával egyvonalban is...

További rovatainkból:

Share This