Ügyfélszolgálatban erősít az Orczy

2022. december 07.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az ügyfél-elégedettség fokozásának érdekében új ügyfélszolgálati rendszert vezet be az Orczy alkatrészáruház és -szerviz. A cég számos fejlesztést hajtott már végre az elmúlt években a hatékonyság fokozása, valamint a korszerű arculat és vállalati kommunikáció kialakításának érdekében. Most az ügyfélszolgálat fejlesztésére került sor a contact center rendszerek fejlesztésére specializálódott Daktela megoldásának alkalmazásával. A kommunikációs feladatokat egy ernyő alá csoportosító rendszer átláthatóvá és nyomon követhetővé teszi a folyamatokat, a bejövő információk pedig egy platform alá kerülnek. A megoldás bevezetésével tizedére csökkenhet az ügyfelek várakozási ideje, valamint minden kapcsolódó tevékenység mérhetővé válik, ez pedig a további fejlesztések alapját jelentő statisztikák és kimutatások készítését is elősegíti.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This