Harvey Norman a kapuknál

2023. január 16.
Tech village Rotterdam

A Harvey Norman a kiskereskedelem egyik ikonja Ausztráliában. A vállalat
a kontinensről kilépve nemzetközileg is terjeszkedett, és ma már több mint
270 Harvey Norman-üzlettel rendelkezik a világ 8 országában. Az elkövetkező években a vállalat egy újabb országgal, Magyarországgal bővíti globális jelenlétét. Sőt, az sem kizárt, hogy a hazai piacra való belépésre már 2024-ben sor kerülhet. A Harvey Norman egyesíti majd az elektronikai és bútoráruházak kínálatát. Az úgynevezett egyablakos koncepcióként a nappalitól a konyhán át a hálószobáig minden helyiségre kínál megoldásokat, beleértve a legújabb innovatív technológiákat a szórakoztatáshoz és a főzéshez vagy akár az irodai kialakításhoz.
A vállalat a piacon a legújabb innovációk és dizájnok bemutatásával,
a minőségi márkák és termékek legszélesebb kínálatával, valamint az iparágban felülmúlhatatlan szintű ügyfélkiszolgálással különbözteti meg magát. Ez a szemlélet pedig üdítően hathat a magyar piacon.

További híreink

Újít a KitchenAid

Újít a KitchenAid

A KitchenAid elsősorban a dizájn és a minőség kapcsán szerzett nevet magának. A termék innovációk vonatkozásában azonban nem igazán kényeztette...

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A Canalys piackutató cég felmérése szerint az Európába irányuló okostelefon-szállítások (Oroszország kivételével) 3%-kal, 37,8 millió darabra...

Hűtőt okosít a Liebherr

Hűtőt okosít a Liebherr

A Liebherr által kínált HNGRYnsite moduláris kamera minden hűtőszekrényt okoshűtővé varázsol, ugyanis mérettől, kortól és márkától függetlenül...

További rovatainkból:

Share This