Harvey Norman a kapuknál

2023. január 16.
Tech village Rotterdam

A Harvey Norman a kiskereskedelem egyik ikonja Ausztráliában. A vállalat
a kontinensről kilépve nemzetközileg is terjeszkedett, és ma már több mint
270 Harvey Norman-üzlettel rendelkezik a világ 8 országában. Az elkövetkező években a vállalat egy újabb országgal, Magyarországgal bővíti globális jelenlétét. Sőt, az sem kizárt, hogy a hazai piacra való belépésre már 2024-ben sor kerülhet. A Harvey Norman egyesíti majd az elektronikai és bútoráruházak kínálatát. Az úgynevezett egyablakos koncepcióként a nappalitól a konyhán át a hálószobáig minden helyiségre kínál megoldásokat, beleértve a legújabb innovatív technológiákat a szórakoztatáshoz és a főzéshez vagy akár az irodai kialakításhoz.
A vállalat a piacon a legújabb innovációk és dizájnok bemutatásával,
a minőségi márkák és termékek legszélesebb kínálatával, valamint az iparágban felülmúlhatatlan szintű ügyfélkiszolgálással különbözteti meg magát. Ez a szemlélet pedig üdítően hathat a magyar piacon.

További híreink

Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

Július 13-án Hódmezővásárhelyen nyitotta meg legújabb, eddigi legnagyobb alapterületű, közel 1000 négyzetméteres „Shop-in-Shop” típusú áruházát a...

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Új szolgáltatást vezetett be az Alza.hu. Az „Éjfélig megrendeled, reggel az AlzaBoxban leled!” opció Budapesten és Észak-Nyugat-Magyarországon...

Már 300 millió

Már 300 millió

A Samsung bejelentette, hogy a felhasználók már 300 millió eszközön veszik igénybe a SmartThings Find szolgáltatást. Ez egyben azt is jelenti, hogy...

További rovatainkból:

Share This