A Harvey Norman a kiskereskedelem egyik ikonja Ausztráliában. A vállalat
a kontinensről kilépve nemzetközileg is terjeszkedett, és ma már több mint
270 Harvey Norman-üzlettel rendelkezik a világ 8 országában. Az elkövetkező években a vállalat egy újabb országgal, Magyarországgal bővíti globális jelenlétét. Sőt, az sem kizárt, hogy a hazai piacra való belépésre már 2024-ben sor kerülhet. A Harvey Norman egyesíti majd az elektronikai és bútoráruházak kínálatát. Az úgynevezett egyablakos koncepcióként a nappalitól a konyhán át a hálószobáig minden helyiségre kínál megoldásokat, beleértve a legújabb innovatív technológiákat a szórakoztatáshoz és a főzéshez vagy akár az irodai kialakításhoz.
A vállalat a piacon a legújabb innovációk és dizájnok bemutatásával,
a minőségi márkák és termékek legszélesebb kínálatával, valamint az iparágban felülmúlhatatlan szintű ügyfélkiszolgálással különbözteti meg magát. Ez a szemlélet pedig üdítően hathat a magyar piacon.
Konyhakiállítás térben és időben
2020-ban minden tekintetben az egyik, ha nem a legsikeresebb Konyhakiállításra került sor, tavaly a rendezvény a járvány miatt elmaradt. Idén a...